Betaling
I vår norske nettbutikk kan du trygt betale din bestilling med Klarna faktura, kort eller delbetaling.
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
- Vi tilbyr betaling med:
- Bank/kredittkort (Visa & Mastercard).
- Klarna delbetaling.
- Klarna faktura.
- Vipps (betaling med mobiltelefon)
- Det er også mulig å betale inn til vår konto. Vi sender varene når betalingen er mottatt. Send oss en e-post på kundeservice@barneseng24.no for å avtale.
Kan jeg få tilsendt faktura?
Ja, vi tilbyr fakturabetaling via Klarna.
Jeg ønsker å handle på vegne av et firma. Hvordan gjør jeg det?
Du kan velge å handle som bedrift i steg 3 i utsjekk:
- Da klikker du på "endre" og velger "Firma/Bedrift"
- Du kan så fylle inn organisasjonsnummer og firmanavn.
Ta kontakt på kundeservice@barneseng24.no dersom du har spørsmål.
Jeg har problemer med å gjennomføre betalingen. Hva skyldes dette?
Problemer med betaling kan skyldes flere årsaker:
- Kontroller at kortinformasjon er korrekt utfylt.
- Kan det være manglende dekning på kontoen din?
- Klarna gjennomfører kredittsjekk. Kan du ha bemerkninger som hindrer kjøp?
- Noen banker krever at du bruker BankID for å gjennomføre kjøpet. Du må da ha installert Java, som kan være et problem i enkelte nettlesere og Apple produkter. Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser og har siste versjon av Java innstallert. Du kan laste ned Java her.
- Ved problemer med betaling på mobil, kan dette skyldes at du må aktivere cookies på telefonen. Bruker du iPhone, kan du lese mer om dette her: Iphone: Safari Web Settings.
Har du problemer med betaling, kan du ta kontakt med oss på kundeservice@barneseng24.no eller på telefon 45219554.
Jeg har spørsmål angående betaling med Vipps. Hvor kan jeg finne svar?
- På Vipps sine sider finner du svar på det meste vedrørende Vipps for deg som privatperson.